Natrag

Povodom

 

Povodom

 

Su(mrak) u "Večernjim novostima"- policija na poprištu nedovršene pljačke

 

Bekova Dalila i Manojlova Sultanija

 

Glavnom i odgovornom uredniku magazina Tabloid stiglo je pismo-reagovanje potpisano u ime 400 ogorčenih radnika "Večernjih novosti", sa novim detaljima o učešću Manojla Vukotića i Milana Beka u pokušaju otimačine državne imovine. Pismo objavljujemo u celosti...

 

.......

 

Poštovani gospodine Brkiću,

 

Čestitamo ,,Tabloidu" i Vama lično na profesionalnoj i građanskoj hrabrosti i poštovanju koje ste iskazali tekstom pod naslovom ,,Beko neprijatelj i svojih prijatelja" (nadnaslov: "Čovek koji je opljačkao Srbiju") koji je objavljen u broju od 28. marta ove godine.

Vašoj priči dodajemo samo nekoliko zanimljivih pojedinosti. U leto 2006, neposredno pred ,,malčice" spornu privatizaciju, prvi čovek ,,Novosti" Manojlo Vukotić, junak Vašeg teksta, najavljivao je kao dobrog, poštenog, uspešnog i iskrenog srpskog biznismena.

Posle sedam godina profesionalnog, kadrovskog i finansijskog urušavanja kompanije, obojicu, hvala Bogu, ,,češlja" Služba za borbu protiv organizovanog kriminala, čiji inspektori mesec dana ne izlaze iz pravne službe ,,Novosti". Vukotić, međutim, upadljivo ignoriše ovu ,,formalnost" i nastavlja da se ponaša u stilu ,,ne može nam niko ništa".

 Da smo u pravu, svedoči produžen vikend (od 28 do 31. marta) koji je proveo u rodnoj Crnoj Gori, s pomoćnicom Dubravkom Vujanović - Sultanijom.

O našem trošku, naravno. Nek košta šta košta, krste se u političkoj rubrici, dok se provlačimo bez "intervjua" (velikog, sa velikim I"). Naime, posle svakog putovanja u njen zavičaj , obavezno sledi intervju sa jednim te istim liderom iz regiona, a postavljena pitanja uvek iznova razvesele novinarsku čaršiju.

Pojedini zlobnici prognoziraju, čak, da će dobitnik Vukove nagrade, od tih bisera žurnalizma, prirediti dvotomno izdanje. Dok vladarski par boravi u inostranstvu, o redakciji ,,brine" šef desk-a Miloš Antić, prepoznatljiv po upotrebi ukupno tri padeža, i Jelena Kosanović, poznata kao BB (Bantu Bosanka, Bal).

U isto vreme, vođenje kompletnog poslovanja preuzima Manjov šurak, estradni menadžer, Aleksandar Backović.

Izvršni direktor, finansijski direktor i direktor izdavačke delatnosti (zvani- "tri u jedan") najviše brine o platama koje sve redovnije- kasne. Prema Vukotićevim rečima, zbog pada prihoda od marketinga!

 A taj sektor vodi Bekova bliska prijateljica Dalila Petronijević- Ljubičić, preuzeta iz (gle, čuda?!) Đilasove ,,Dajrekt medije" za koju, sudeći po rabatima koje odobrava, i dalje radi. Priča se da ova šestorka ima plate od 2.000 do 7.000 evra. Njihov ugovor, kao najstrožu poslovnu tajnu, u sefu čuva generalna sekretarka Lidija Obradović, koja je izgubila sve sudske sporove u karijeri.

Poslovično bogobojažljiva Lidija, ovih dana, ne mareći za Boga (tu je Manjo!), deli otkaze i prinudne odmore radnicima koji nisu pokazali očekivanu i dovoljnu količinu divljenja prema ,,mudrom rukovodstvu". Na spisku za odstrel, prirodno, nema njenog brata Lazara Obradovića (direktora predstavništva u Podgorici), bratanca Nikole Obradovića (tehnički urednik ,,Sporta") i drugih bližih i daljih rođaka.

Nadzorni odbor kompanije ,,Novosti", u kome sede predstavnici vladajuće koalicije Dijana Vukmanović (SPS), Goran Nikolić (URS) i  Tanja Vidojević i Maja Ćorac (SNS), nije se sastao od 27. decembra prošle godine. A, tada je, doduše bez naprednjačkih glasova, Vukotića ponovo imenovao za generalnog direktora.

Uprkos izveštaju prethodnog nadzornog odbora iz aprila 2012. godine, po kome nagomilani gubici ,,Novosti" dostižu milijardu dinara. Ako Manjo, uz blagoslov (dela) aktuelne vlasti, nastavlja kao da su mu ,,Novosti" od babe ,,ostanule", teško je poverovati da će istraga o tome kako je Beko postao većinski vlasnik kompanije i koliko para  za šest godina iz nje izneo, doneti očekivane rezultate. A  treba utvrditi od koga koga, i po kojim cenama je nabavljena roto hartija, koji su rezultati megalomanske izdavačke delatnosti, kome i koliko su plaćene nepotrebne konsalting i advokatske usluge...I koliko su ,,teški" angažmani Bekovih kadrova, Miška Đorđevića (bivšeg direktora agencije za privatizaciju) i četri dame iz ,,Luke Beograd" Vide Račić, Slavice Kravar, Katarine Nikolić i Dragane Sekerez.

U kuloarima se može čuti da je Miško mesečno uzimao 5.000, a vaspitačica Vida 4.500 evra. Novinari ,,Novosti" - deset puta manje. Kolege na prinudnim odmorima-polovinu od ove ,,desetke".

Upravo, u njihovo ime, molimo da objavite ovo pismo, a da je svaka reč u njemu tačna i istinita, garantuje 400 ojađenih radnika ,,Večernjih Novosti" .

podeli ovaj članak:

Natrag
Na vrh strane