Natrag

Mizerija

Mizerija

Čijom voljom je RTV Vojvodina dospela u ruke ražalovanih kadrova B92

 

Pozovi B92 radi ubistva

 

Kako je postala nužnost vremena praviti televiziju po standardima koji su mili ušima i očima vlastodržaca, zapravo, biranih hohštaplera i lopova koji su se dokazali samo u jednoj raboti: prevarama i pljački

 

A. Nađ

 

Jedan fantomski "Predlog konsultantske grupe Business INFO group" iz Beograda, čiji je osnivač samopostavljena programska direktorka RTV Vojvodine Sanda Savić (prethodno ljubazno ispraćena iz TV B92 u nadi da se više neće vratiti), bavi se detaljnim projektom kako "logističari" interesnih grupa vladajuće koalicije zamišljaju budućnost RTV Vojvodine...

Za ovaj sramni dokument prema kome građani Vojvodine, a pogotovu pripadnici nacionalnih zajednica, ustvari gube svoju dosadašnju RTV, odnosno program na svojim jezicima, Sanda Savić je tražila čak 20.000. evra!

U međuvremenu je ova osoba i zvanično nova programska direktorka Radio-televizije Vojvodine, a na mestu direktorke produkcije u RTV postavljena je Vanja Kranjc, "poreklom" takođe sa TV B 92. Sandi Savić je dato u nadležnost da imenuje nove urednike radija i televizije.

Ovo je usledilo nakon što je UO RTV Vojvodine početkom aprila 2011. godine smenio kompletni menadžment na čelu sa Blažom Popovićem.

U jednom polupismenom i primitivnom dokumentu, prepunom mržnje i intriga upućenih na adresu svega postojećeg u RTV Vojvodina pod nazivom "Analiza sistema funkcionisanja, organizacione i programske strukture RTV i predlozi za njihovu promenu i unapređenje", čiji je kreator Sanda Savić, piše da je "...organizacioni i kadrovski sistem postavljen na zastarelom centralističkom sistemu", da su "kadrovi postavljani po liniji uhlebljenja do penzije", da je "administracija troma i bez realnog menadžmenta"...

Kad je stvaralački genije Sande Savić do kraja proradio, postavila je i pitanje "nepostojanja zajedničke zgrade i fizičke odvojenosti sistema RTV Vojvodine" i nastavila da kritikuje "staro rukovodstvo" pa je dopisala kako "stav sadašnjih glavnih urednika da zadatak Javnog servisa nije jurenje rejtinga, dovodi do činjenice da program RTV Vojvodine nije konkurentan, inovativan, a naročito nije gledan"!

Jasno je šta S. Savić hoće da kaže. Treba pretvoriti RTV Vojvodinu u Pink, Prvu, B92, RTS, u sve to zajedno, da bude prepuna dirigovanog informativnog programa bez imalo kritičke misli, da slavi i hvali vladajuću kastu, da afirmiše kretenske rijaliti šou emisije, da unutar sistema stvori jednu interesnu grupu koja će u najkraćem roku da strpa što više para u džep, da ima mali spisak podobnih da se tu pojavljuju i dugačak spisak onih koji uopšte nisu dobrodošli...

Prava istina o celoj ovoj ujdurmi jasna je kao dan. Naime, ovih nekoliko osoba koje su pozvane "sa visokog mesta" da zavedu "programsko jedinstvo" u RTV Vojvodina (Sanda Savić, Danica Vučinić, Vanja Kranjc...), zapravo personifikuju jednu drsku, režimsku politiku, koju zanima samo otimanje, kako materijalno tako ono i nematerijalno. Kao da u celoj Vojvodini nije bilo ni kvalitetnih producenata ni kvalitetnih ideja, nego je baš iz TV B92 morala doći "podrška" sa platama po 150 000. dinara i više! Kao da je sva pamet demokratske Srbije u TV B92! Kao da je nužnost vremena praviti televiziju po standardima koji su mili ušima i očima vlastodržaca, zapravo, biranih hohštaplera i lopova koji su se dokazali samo u jednoj raboti: prevarama i pljački.

 

 

 

 

 

 

podeli ovaj članak:

Natrag
Na vrh strane