Natrag

Duplerica

Kako su Youtube televizije urušile Vučićevu Veliku propagandu laži

Kako se kalila laž i kako je ona raskrinkana

Milica Grabež

Društvene mreže uspele su da minimiziraju uticaj Vučićeve Velike propagande laži. Borba za istinu nije bila laka.

Novcem iz budžeta Vučić je, osim tri programa RTS-a, punio račune TV Pink, kome je otpisao dug od 110 miliona evra na ime poreza i doprinosa, a ova medijska kuća, koja odavno liči na javnu kuću, dobila je više od 240 miliona kredita, koje nikada neće ni vratiti.

Parama iz Budžeta Vučić je kupio B 92, TV Prva, a obilato je pomagao i Happy televiziju. I novine su dobijale apanažu iz budžeta. Počev od dnevnih listova Informer, Politika, Večernje Novosti, Blic, Srpski Telegraf, a Alo je kupio Siniša Mali, a sve novcem iz budžeta.

Prozor u svet, osim listova Danas, Magazina Tabloid, KTV iz Zrenjanina, TV Šabac, TV Marš iz Valjeva, otvoren je preko Youtube kanala Balkan info.

Pre pet godina Teša Tešanović je počeo da pravi intervjue sa onima koji su kritikovali režim, iznosili šokantne činjenice o Vučićevom kartelu, pljačkanju budžeta, kreditnih linija, rasprodaji javnih preduzeća, rasprodaji nacionalnih interesa...

Prvi šokantni istup napravio je Tešanović pozivajući u goste glavnog i odgovornog urednika Magazina Tabloid Milovana Brkića. Intervju je emitovan 20. decembra 2016. godine.

U skoro dvočasovnom, briljatno vođenim razgovorom od strane voditelja Teše Tešanovića, Milovan Brkić je izneo mnoge istine o kojima javnost nije mogla ni da sluti. On je opisao Vuči-

ćevo zdravstveno stanje, lične i porodične prilike, tokove prljavog novca, rasprodaju javih preuzeća, ubistva koje je izvršila Vučićeva kamarila.

Ovaj intervju imao je preko 670.000 pregleda. Uzdrmao je učmalost u Srbiji, a u naredna dva intervjua Brkić je proširio spisak zlodela Vučićevog kartela.

Posebno je bio značajan intervju koji je kolega Tešanović objavio sa Đorđem Višekrunom, bivšim Vučićevim bliskim saradnikom, koji je bio upućen u sve Vuči-

ćeve tajne i kriminal. Intervju je objavljen 26. maja 2017. godine, imao je 1.325.000 pregleda. javnost je bila šokirana podacima koje je na vrlo uverljiv način saopštio Đorđe Višekruna, višegodišnji visoki stranački funkcioner SNS-a i Vučićev najbliži saradnik i prijatelj.

Višekruna je potom morao pobeći iz zemlje. Tešanović je otputovao u Amsterdam, da sa Višekrunom razgovara o njegovom bekstvu iz zemlje i Vučićevim pretnjama, ali se po povratku oglasio saopštenjem da mu je visoki funcioner BIA Marko Parezanović zabranio da objavi taj intervju i da više ne sme da poziva u goste Milovana Brkića.

Imajući u vidu da Tešanović nije vlasnik Balkan infa, već sin trgovca oružjem iz Crne Gore, Balkan info je, potom, „sastavio crnu listu onih koji su nepoželjni za gostovanje”.

Ipak, Teša Tešanović ima ogromne zasluge što se istina o Vučićevom zločinačkom režimu pojavila.

Nakon što je Balkan info „uću-

tkan”, pojavile su se nove Youtube televizije. One danas imaju i po 300.000 pregleda po emisiji, što predstavlja veliki uticaj među pismenom populacijom u Srbiji.

Među „najstarijim” Youtube televizijama su Srbin info Dejana Petra Zlatanovića, Balkanska Taraba Miodraga Kojovića, Srpski kolektiv Dragana Filipovića, Balkanska oštrica Marka Kapriša, Srpska priča Olivere Manojlović Štrbac.

Po gledanosti i određenosti prema diktatorskom režimu koji kritikuju gosti ovih Youtube televizija, ističu se TV Slavija info koju vodi Ljubomir Stefanović, TV Svetlo Branka Dragaša, Danga info Nenada Čkonjevića i u sedlo se vraća Davor Bošković sa svojom Čičinom magazom.

Sa najprimitivnijom opremom, u skučenom prostoru, ova grupa hrabrih ljudi pravi prave sadržaje koji imaju veliku gledanost i uticaj na građane.

Vlasnici Yuutube kanala trpe velike pritiske od vlasti, izloženi su pretnjama i ucenama, obaranjima emisija, ali hrabro se drže.

Kada Srbija postane slobodna i demokratska, moramo se seti zasluga ovih ljudi.

Njima pomažu i portali, poput www.srbijadanas.net koji prenosi većinu emisija na svom portalu, kao i koreni.rs, zatim vesti.rs i još mnogo drugih portala, koji šire istinu o stanju u Srbiji.

Naravno, ima puno Youtube televizija koje pokušavaju da nastave rat Velike propagande laži, ali one imaju zanemarljivu posetu, te nemaju nikakav uticaj.

Može se slobodno reći da u upućenom delu javnosti pomenute Youtube televizije imaju snažan uticaj, da ih gledaju građani koji imaju neko obrazovanje.

Samo kod neobrazovanih i najsiromašnijh građana Pink, njegova Zadruga i druge emisije za zaglupljivanje i parenje u Parovima Happy televizije predstavljaju obavezno geldanje.

Diktatura se održava uz pomoć delovanja iz inostranstva, vojno-policijskom i diplomatskom podrškom dikatoru i potpunim medijskim mrakom.

Youtube televizije su dale pun doprinos demistifikaciji lažne politike Aleksandra Vućića i onih koji ga podržavaju. Tu je i veliki doprinos twiteraša, koji na najbrži način obaveštavaju javnost o aktuelnim događajima, koje bi režim prećutao. Primera radi, pojedine tvit objave zamenika glavnog urednika Magazina Tabloid Predraga Popovića pročita i po nekoliko desetina hiljada tviteraša! Tivter zajednica je dobro povezana, tako da uspešno deluje propagandi nekoliko hiljada Vučićevih plaćenih botova.

Od koristi su i objave na blogovima, kao i na fejsbuk profilima, jer po sistemu šapat ide od uva do uva, istina o zlu u kojem se nalazi Srbija, postaje dostupna.

podeli ovaj članak:

Natrag
Na vrh strane